Trekhaak achter een Chevrolet Impala.....

De auto is niet het kleinste voertuig dat per strekkende meter werd verkocht

Donor voor een trekhaak is altijd een andere trekhaak en dus wordt een lokale sloper bezocht

Hij heeft er wel honderd, gesorteerd op de chaos formule en met de branber vaak gedemonteerd

Schoon en kaal maken vergt vaak te veel tijd

Denken, passen meten en een plan maken

Er achter moet een steunbalk, hier door de andere kleur te zien.

Deze komt net achter de bumpersteun

Langzaam komt e.e.a. op de juiste plaats te zitten, na zandstralen en daarna verven

Alleen de bumpersteun is niet sterk genoeg, dus er komt een extra balk om de krachten op te vangen en eertlijk te beteugelen door het chassis.

Plaatje hier, plaatje daat, volgens de sterkte regels 

Na het lassen demonteren en ook netjes verven

De extra balk was ook ter bescherming van de bezinetank bij mogelijke calamiteiten...

En uiteindelijk .....

Zit de trekhaak óók met de extra balk verankerd

Rijden maar...

   

algehele start via WEB