Achter vloer....

Ook hier geldt voorzichtig demonteren, schoonmaken, schoonmaken en nog eens schoonmaken. Achter is meestal MEER rot, komt door lekkage via ramen, handsvaten, achterlichten en door het wiel opspattend water

De nieuwe hechthouten plaat, 6 mm dik. Er zitten in de vloer er twee,  met rachels er tussen.

Natuurlijk paszagen en dan ook passen

Op de onderplaat worden de rachels al vastgelijmd. Dat gaat gemakkelijker als deze nog NIET in de caravan gemonteerd zit.

Op vaste afstanden komen de rachels en de lijm kan drogen.

In de gaten wordt het chassis van de caravan roestvrij gemaakt en in een speciale verf gezet.

En de onderkant van de vloer krijgt ook vast ene verflaag. Dat gaat nu gemakkelijker dan straks.

De nieuwe achterzijde, hier nog zonder bovendeel waar je op loopt, wordt met kit   vastgeschroefd aan het chassis

IMG_5517.JPG (18543 bytes)
IMG_5518.JPG (14876 bytes) Img_5519.jpg (18074 bytes)

De bedrading voor de verlichting is hier nog zoals Mostard dat maakte. Redelijk gemakkelijk zijn de losse aansluitingen via kroonsteentjes te onderscheiden.

IMG_5520.JPG (19978 bytes)
IMG_5521.JPG (22862 bytes)

De witte draad is niet origineel. De eigenaar maakte een mistachterlicht.

De ondervloer vlak voordat de isolatie er in kwam, opdat de bovenvloer er op kon.

IMG_5522.JPG (13741 bytes)
IMG_5523.JPG (21116 bytes)

Met isolatie. En dan maar aftimmeren en de rest weer monteren

IMG_5524.JPG (14807 bytes) IMG_5525.JPG (14082 bytes)
IMG_5526.JPG (18551 bytes)

De banken zijn licht geschuurd en van een fris laagje voorzien. De vloerbedekking loopt NIET meer door in de kastjes: Een natte vloer kan zonder zeil makkelijker drogen.

IMG_5529.JPG (19805 bytes) Img_5528.jpg (18896 bytes)
IMG_5530.JPG (18605 bytes) IMG_5531.JPG (16938 bytes)
IMG_5532.JPG (15236 bytes) IMG_5533.JPG (18096 bytes)
IMG_5534.JPG (17070 bytes) IMG_5535.JPG (14133 bytes)